jul 03
Den första bilden får tala för sig själv; stramt beskuren. Den andra bilden föreställer Petr Golubka som prompt ville bli avbildad men en springare i handen. Nu för tiden är det dessutom inne att fotografera personer i en vråvinkel.






3 juli 2014 klockan 08:53
My bad luck: en springare i handen är som att räcka upp ett finger.
3 juli 2014 klockan 11:07
Lite finare sagt: när en springare kommer kan man bli ställd i ett hörn!