mar 08
Män födda 1950 och tidigare och kvinnor födda 1960 och tidigare markera i almanackan att den 1-6 juni 2011 kommer Scandinavian Chess Tournament att arrangera en interntionell veteranturnering i Täby med en stor prispott. Inbjudan kommer inom kort!




9 mars 2011 klockan 12:14
Gäller detta även schackförbundet, som inte är med i RF?
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/ett-hot-mot-idrottens-karna_5993689.svd