feb 24
Tidigt? Det kanske är någon som måste börja fundera på att spara semesterdagar för att kunna åka till sagoön för att deltaga i Nordic Senior Championship 2011 som spelas i Reykjavik den 10 till 18 september.










Lämna en kommentar