jan 14
Om några dagar startar (26/1) den åttonde upplagan av Gibraltar Chess Festival. Det brukar dyka upp en del svenskar bland deltagarna men i år är det ännu så länge endast GM Pia Cramling, Team Viking/Sollentuna SK, som finns med. Tre 2700 spelare skall deltaga och högst rankade av dessa är GM Etienne Bacrot, FRA (2713).




15 januari 2010 klockan 03:00
nåja jag hoppas man räknas som svensk även om man har under 2300 🙂 / Micke
20 januari 2010 klockan 14:25
Jadå, visst kan man räkna både dig och mig som svenskar 🙂