jun 19
tiger 2010

I Sveins minnesturnering som spelas i Oslo till den 22:e är ende svensk GM Tiger Hillarp Persson, Lunds ASK. Han vann programenligt i första ronden mot Aryan Tari, NOR (1997). I rond 2 möter Tiger dansken Sigfred Haubro (2167). När partierna publiceras kommer de på Schacksnack för genomspelning. Notera att det är två ronder per dag i fortsättningen. Starttiderna lördag/måndag kl. 10.30/16.30 och sista dagen (tisdag) kl. 09.00/15.00. Det är utlovat direktsändning från och med idag och den bör finnas på Oslo SS hemsida när ronden startar...












Lämna en kommentar